Σχετικά με τη διατύπωση των θεμάτων στις Πανελλαδικές εξετάσεις στο μάθημα της Βιολογίας Γενικής Παιδείας και Προσανατολισμού

Σχετικά με τη διατύπωση των θεμάτων στο μάθημα της Βιολογίας Γενικής Παιδείας και Προσανατολισμού στις Πανελλαδικές εξετάσεις.

Στις 16-03-2016 δημοσίευθηκε στην εφημερίδα της κυβέρνησης το ΦΕΚ 698 – ΑΠΟΦΑΣΗ Φ.251/37802 /Α5 «Διαδικασίες σχετικά με τις πανελλαδικές εξετάσεις Γενικού Λυκείου, με το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση που θεσπίστηκε με το Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει».

Στο Άρθρο 2 (του ΦΕΚ 698), αναφέρεται ρητά και κατηγορηματικά ότι: «Τα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων περιλαμβάνουν ποικιλία ερωτήσεων (π.χ. σύντομης απάντησης, ελεύθερης ανάπτυξης), οι οποίες είναι κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας, από την εξεταστέα ύλη της τελευταίας τάξης του Λυκείου και προκύπτουν αποκλειστικά από Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων».

Arthro_2_698

Λίγο πιο κάτω στο Άρθρο 3 (του ΦΕΚ 698), διαβάζουμε ότι:

Arthro_3_698Στο ίδιο Άρθρο 3 (του ΦΕΚ 698), σχετικά με το μάθημα της Βιολογίας Γενικής Παιδείας και Προσανατολισμού διαβάζουμε ότι:

Arthro_3_698_biologyΑυτό που δεν μπορούν να καταλάβουν κάποιοι, είναι ότι οι ανεξάρτητες ερωτήσεις του 1ου και 2ου θέματος, μπορεί να είναι είτε σύντομης απάντησης (1ο θέμα ή και κάποια/ες στο 2ο θέμα, όπως έγινε το 2014 αλλά και το 2015, στη βιολογία κατεύθυνσης), είτε ελεύθερης ανάπτυξης (2ο θέμα) και οι οποίες είναι κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας.

Όπως ισχύει και όλα τα προηγούμενα χρόνια, από την έναρξη ισχύος του συγκεκριμένου συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *