Μάθανε ότι αξιολογούμαστε, πλακώσανε κι οι μέντορες..

Το φροντιστήριο που αυτοπροσδιορίζεται ως κολέγιο!mentorΈχετε φροντιστήριο; Θέλετε να το πασάρετε στον μαθητόκοσμο σαν κολέγιο; Οδηγίες σε τρία απλά βήματα:

Βήμα 1ο: Μπαίνουμε: google –> Εικόνες και επιλέγουμε την εικόνα που μας αρέσει, δίνοντας στο «Search» λέξεις ή φράσεις όπως «computer professional», «communication» κτλ.. Προσοχή: Δεν λαμβάνουμε υπόψη μας, κανένα άλλο κριτήριο. Ας πούμε αν η εικόνα έχει πνευματικά δικαιώματα (copyright ©, βρε αδερφέ) ή αν η χρήση της εικόνας απ’ τη μεριά μας είναι εμπορική. Σιγά ποιος θα κάτσει να το ψάξει.. Σημασία έχει η εικόνα να είναι πιασάρικη, «να πουλάει», να πείθει κυρίως..

MentoringΒήμα 2ο: «Πετάμε» (γράφουμε) πάνω στην εικόνα μία επίσης πιασάρικη ατάκα: π.χ. «My mentor»! Ο μέντοράς μου! Τι ωραία που ακούγεται! Βέβαια εδώ στην Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια και ειδικά στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης, ο όρος είναι αλληλένδετος με την «αξιολόγηση». Ξέρετε αυτή την σπουδαία διαδικασία που απευθύνεται στους άριστους και που την τρέμουν κυρίως οι αριστερούληδες; Επίσης στο μυαλό μας έρχονται πρόσωπα και ονόματα, ιερά τέρατα της πολιτικής και της «αριστείας» προπάντων, όπως Άννα Διαμαντοπούλου η υπουργός της φωτοτυπίας, Άδωνις Γεωργιάδης, Κυριάκος Μητσοτάκης, Θάνος Τζήμερος, Σταύρος Θεοδωράκης κτλ.
Τέλος, πλαισιώνουμε την εικόνα με φράσεις που μπερδεύουν λίγο μαθητές και γονείς, προκαλούν όμως δέος και στο τέλος όλοι πείθονται ότι πρόκειται για κάτι που είναι πολύ καλό και ας μην καταλαβαίνουν 100% τη σημασία του! Ας πούμε ποιος δεν «ψαρώνει» διαβάζοντας για το «νέο μοντέλο διδασκαλίας» την «ποιοτική εξέλιξη του μαθητή» ή την «συμβουλευτική παρακολούθηση»!!
Όλα τα προηγούμενα βέβαια, μπορούμε να τα κάνουμε και με την «Ζωγραφική» των windows , αλλά καλύτερο (πιο cool) είναι εμείς να λέμε ότι τα κάναμε με το photoshop!

mentor2Βήμα 3ο: Δημοσιεύουμε την «υπερπαραγωγή» μας στη σελίδα μας στο Facebook, και στη συνέχεια «κόβουμε κίνηση». Πόσα «Like» θα πάρει η δημοσίευση, πόσες κοινοποιήσεις θα γίνουν.. Και βέβαια ο απώτερος σκοπός μας είναι, τις επόμενες ημέρες «να πάρει το αυτί μας» κουβέντες μαθητών του τύπου:

-Που πας, μεγάλε φροντιστήριο;
-Στο τάδε Κολέγιο αδερφέ μου! Κολέγιο!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *